Norway during ww2 forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

If you plan to donate, now it's a perfect time!

2 posters

Go down

If you plan to donate, now it's a perfect time! Empty If you plan to donate, now it's a perfect time!

Post  Admin Mon 29 Sep 2008 - 23:09

We use a lot of our own money to keep this site running. I will not nag too much about this, but if you have thought about donating to us, now would be a perfect time to do so!
I've just recived a big bill from our webhotel, I have already paid a big part of the bill and would need help with the rest.
You can donate any amount to Nuav using paypal: kurt@nuav.net

Vi bruker mye av våre egne penger for å holde nettsiden gående. Jeg vil ikke mase for mye om dette, men hvis noen der ute hadde tenkt til å donere noe til Nuav, er tidspunktet perfekt nå!
Jeg har akkurat mottatt regning fra webhotellet vårt, jeg har selv allerede betalt en stor del av regningen, og vil trenge hjelp med resten.
Du kan donere hvor mye eller lite du vil vha. paypal: kurt@nuav.net eller bankkonto i Norge. (Kontakt oss for videre opplysninger om kontonr, etc.)

Kurt Monsen
webmaster, moderator II, etc. king

Admin
Admin

Posts : 138
Join date : 2007-11-21
Age : 53

https://nuav.forumotion.com

Back to top Go down

If you plan to donate, now it's a perfect time! Empty Re: If you plan to donate, now it's a perfect time!

Post  Terje Langoy Mon 20 Oct 2008 - 17:49

Heisann

Jeg kan meget gjerne donere et lite beløp for å holde dette fine forumet gående. Men det ville vært ok om du hadde mulighet til å legge en Paypal-link inne på forumet i tillegg til den du allerede har på nettsiden. (nuav.net)

Terje Langoy

Posts : 25
Join date : 2008-03-27

Back to top Go down

If you plan to donate, now it's a perfect time! Empty Re: If you plan to donate, now it's a perfect time!

Post  Admin Tue 21 Oct 2008 - 3:41

Vi prøvde å legge inn en link i forumet, men på mystisk vis forsvant selve banneret til Paypal.
Mange takk for bidraget, forresten. Det er til god hjelp. Jeg måtte pga. betalingsfrist tilslutt betale alt selv, men ditt bidrag kommer godt med på neste regning!
Jeg vet at jeg selv har valgt å drifte Nuav og med dette påta meg alle utgifter rundt dette, men det hadde vært fint om flere av dere der ute, som gjerne har noen kroner til overs, kunne hjelpe litt til.
Som nevnt endel ganger før, endret livssituasjonen min seg for få år siden, og en god stund ETTER at jeg startet Nuav. Jeg tenkte det var synd å legge ned hele siden bare pga. at min økonomiske situasjon forverret seg (Ja, bare sjekk skattelisten Very Happy ) Det er derfor jeg ber om litt hjelp. Hadde jeg hatt godt med cash selv, hadde jeg selvfølgelig fortsatt å betale hele gildet selv.
Nåja, takk skal du ha, Terje!
Kurt Monsen
webmaster

Admin
Admin

Posts : 138
Join date : 2007-11-21
Age : 53

https://nuav.forumotion.com

Back to top Go down

If you plan to donate, now it's a perfect time! Empty Re: If you plan to donate, now it's a perfect time!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum