Norway during ww2 forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Photos from Norway

3 posters

Go down

Photos from Norway Empty Photos from Norway

Post  Frank R Fri 21 Nov 2008 - 12:54

Do anyone know if there are other places than the UIB archive and Eggan's (not so easy) pages to find photos from Norway? Specially photos from the area around Steinkjer and Namsos in 1940.

By the way - I have heard from other sorces that Teggan will close the web page in January. It's to much stress keeping them free from spam and attacks.

Frank R

Posts : 15
Join date : 2008-10-03

Back to top Go down

Photos from Norway Empty Feil

Post  Tore Fri 21 Nov 2008 - 22:49

Det er bare tull. Sidene kommer til å bestå. Holder på å jobbe med en ny løsning for presentasjonen, og få lagt inn 5.000 - 6.000 nye bilder.
Problemet er at serveren er full, og jeg må ha en reserve løsning. Det jeg har sagt er at jeg ikke kan svare på alle spørsmål om bilder. Mange skal bare ha og ha uten å vise til noe som helst av prosjekter, artikler, bøker, foredrag eller lignende. Så det har jeg stoppet. Gjelder også forfattere som ikke engang gidder å sende et eksemplar av boka etter at han/hun har fått opptil flere hundre kopier.

Med andre ord - de eneste som får kopier er lokalhistoriske grupper, skoler o.l.

Tore

Posts : 59
Join date : 2008-03-08

Back to top Go down

Photos from Norway Empty Re: Photos from Norway

Post  Bjørn Mon 24 Nov 2008 - 15:00

Hei Tore!
Det du nevner er et ikke ukjent problem. Særdeles frustrerende, forstår godt at du gjør som du gjør.

Hilsen bjørn

Bjørn

Posts : 388
Join date : 2007-11-27
Age : 61
Location : Bodø

Back to top Go down

Photos from Norway Empty Re: Photos from Norway

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum