Norway during ww2 forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret)

3 posters

Go down

Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret) Empty Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret)

Post  Kark Fri 24 Aug 2012 - 23:05

På nettsida rinnanbanden.no har eg no lagt ut detaljert informasjon om Jonsvannsveien 46 i perioden 1943-45: http://rinnanbanden.no/?s=Jonsvannsveien%2046

Idar Lind

Kark

Posts : 21
Join date : 2010-11-25

Back to top Go down

Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret) Empty Re: Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret)

Post  Dolmen. Fri 24 Aug 2012 - 23:20

Så bra,det skal sjekkes opp straks. Very Happy
Dolmen.

Dolmen.

Posts : 31
Join date : 2010-09-26

Back to top Go down

Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret) Empty Re: Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret)

Post  Kark Fri 24 Aug 2012 - 23:24

Vel Dolmen, eg trur nok du kjenner til det meste av dette.

Kark

Posts : 21
Join date : 2010-11-25

Back to top Go down

Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret) Empty Re: Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret)

Post  reidar Sat 25 Aug 2012 - 3:30

Dolmen. wrote:Så bra,det skal sjekkes opp straks. Very Happy
Dolmen.
Tack för uppdateringen Kark Very Happy !!
Även om det inte var några nyheter för oss "gamlingar" så finns det säkert nya intresserade av historien till Rinnanbanden, och för dom kan det vara nyheter!
Keep up the good work Smile
Reidar.

reidar

Posts : 44
Join date : 2010-10-25
Location : Sweden

Back to top Go down

Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret) Empty Re: Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret)

Post  reidar Sat 25 Aug 2012 - 15:39

Upptäckte inte det förut men det var bra att du la ut skisserna över de olika planen i Jonsvannsveien 46. Det gör det ju mera lättöverskådligt för oss som ej varit inom huset vare sig då eller nu. Som jag skrev förut så har jag bara sett huset "live" från utsidan.
Reidar.

reidar

Posts : 44
Join date : 2010-10-25
Location : Sweden

Back to top Go down

Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret) Empty Re: Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret)

Post  Dolmen. Sun 26 Aug 2012 - 2:33

Ja det var jo ingenting nytt,det var det ikke.Skissene har jeg hjemme selv samt alt det andre som finnes i den samme permen som blir presentert for skoleklasser og andre interesserte.Men jeg synes likevel at det er bra og positivt at det skjer noe og selv om ikke alt er nytt for oss "gamle" så er det jo som Reidar sier positivt og kan bidra til å holde interessen oppe for et meget spesiellt område innen den norske okkupasjonshistorien.
Dolmen.

Dolmen.

Posts : 31
Join date : 2010-09-26

Back to top Go down

Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret) Empty Re: Rinnanbanden i Jonsvannsveien 46 (Bandeklosteret)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum